Blog things

Som jag skrivit om förut så kommer det hända en del spännande framöver vad gäller bakningen och min blogg. Bland annat så har jag blivit tillfrågad av en vän att börja skriva för deras sajt och ha inlägg postade där, på både engelska och svenska. Därför kommer bloggen fortsättningsvis att vara skriven både på svenska och engelska. Superkul tycker jag och jag hoppas att ni följer med. Bloggen är under konstruktion och förhoppningsvis inom kort kommer den se lite annorlunda ut. Yeah. Recepten kommer fortsätta att vara nyttigare och hälsosamma, med en eller flera ingredienser som är utbytta mot nyttigare andra alternativ etc.
Första inlägget där finns att läsa på Your living City. 


As previous mentioned there are changes in the air. I will be contribute with recipes at Your Living City's website, starting today. I was asked by an old friend to bring my recipes a long and as I am more than willing to share some healthy recipes I joined. The recipes are both in Swedish and English and they contain one or more ingredients that are healthier/wholesome.
My blog is currently under construction and will shortly, hopefully, be up with some new features. Fingers crossed. 



See you!


Kommentarer
Postat av: Elin

du är bäst! <3

2011-02-17 @ 21:09:40
URL: http://elinutten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0